Co dělat, když vaše objednávka zboží z eshopu nedorazila

Nedočkavě vyhlížíte svůj balíček a on stále nedorazil? Zatím nezoufejte, nemusí jít o podraz anebo chybu internetového obchodu, byť i takové případy samozřejmě nastávají. Zrekapitulujte si, ve které fázi s vámi e-shop komunikoval naposledy a zahajte kroky k tomu, abyste se se svým zbožím co nejdříve shledali. A nestyďte se ozvat ani v případě, že jde pouze o nějakou drobnost, protože jen tímto způsobem můžeme zlepšovat úroveň služeb. Co pro to můžete udělat, si přečtěte v našem článku níže.

Prohledejte e-mail

Potvrzení objednávky, platby a odeslání obvykle chodí do e-mailové schránky. Pokud tato potvrzení máte, můžete s tím dále pracovat. Jestli jste si tyto zprávy zapomněli kontrolovat a nyní je nemůžete najít, dobře prohledejte všechny složky vaší schránky, včetně veškerého obsahu spamu a reklam. Na základě čísla objednávky a dalších údajů pak můžete dále s obchodem komunikovat.

Elektronicky nebo telefonem

Poměrně velký počet lidí preferuje komunikaci e-mailem oproti telefonování. Doporučujeme napsat e-mail se všemi údaji a vaším dotazem a následně třeba dva dny počkat na odezvu. Pokud tato nepřijde, pak volejte a odkazujte na svou zprávu. Korektní e-shop by měl okamžitě začít zjišťovat, co se se zásilkou stalo a usilovat o nápravu. Bohužel ne vždy se tak děje, proto je dobré průběžně celou věc urgovat a nenechat se odbýt.

Obchod nekomunikuje

Někdy samozřejmě narazíte na internetových obchod, který není spolehlivý a důvěryhodný, a vy jste ani přes veškerý předchozí průzkum recenzí tento fakt nezjistili. Pak samozřejmě můžete zaslat e-mail či dopis, ve kterém situaci popíšete a budete si stěžovat. Možná to však nezabere, pro příště tedy nezbývá, než si dávat větší pozor, neplatit neznámým obchodům předem a varovat svou negativní recenzí ostatní zákazníky.

Napsat komentář